Vindt u dat u onjuist behandeld bent door of namens het pensioenfonds? Dan kunt u een klacht indienen.
Een klacht indienen per e-mail of brief
U kunt uw klacht per e-mail of per brief indienen. Vermeld in uw e-mail of brief:
- een duidelijke omschrijving van uw klacht;
- de reden of redenen van uw klacht;
- uw adres;
- uw telefoonnummer;
- uw klantnummer.
Onze contactgegevens
Pensioenfonds DNB
onderwerp: klacht
Postbus 4471
6401 CZ Heerlen
E-mailadres: info@dnbpensioenfonds.nl
Wanneer krijg ik antwoord?
U krijgt een bevestiging met daarin de datum waarop u uiterlijk antwoord krijgt. U krijgt deze bevestiging binnen 5 werkdagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen.
Pensioenfonds DNB moet uw klacht binnen 30 werkdagen afhandelen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan ontvangt u daarover bericht.
Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Bent u het niet eens met de schriftelijke afhandeling van uw klacht? Dan kunt u per brief een klacht indienen bij het bestuur van Pensioenfonds DNB. Doet u dat binnen 4 weken na de dag dat u de schriftelijke afhandeling van uw klacht heeft ontvangen. Het bestuur doet dan een uitspraak over de klacht.
Stuur uw brief naar:
Pensioenfonds DNB
Ter attentie van het bestuur
Postbus 4471
6401 CZ Heerlen
Niet eens met de beslissing van het bestuur van Pensioenfonds DNB?
Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de landelijke Ombudsman Pensioenen:
Postbus 93560
2509 AN Den Haag
telefoon: (070) 333 89 65
www.ombudsmanpensioenen.nl